wtorek, 12 marca 2013

Anielskie Zastępy od AniN

Zacznę od zaskoczenia, jakim zaatakowała mnie Poczta Polska, bowiem skierowana do mnie przesyłka, nie tylko doszła, ale w dodatku kompletna i nikt na niej nie usiadł. List pochwalny bym napisała, ale lepiej przysłowiowego wilka z lasu nie wywoływać - jeszcze się wzruszą i na tym zakończy się korespondowanie (również skierowane do mnie;)).
Na tym kończy się mój słowny polot. Zachwyt i wdzięczność dotknęły mnie po otworzeniu paczki. Najpierw mnie zatkało, potem uszy zaczęły piec czerwienią ze szczęścia, a teraz powoli odbiera mi mowę - pisać też przychodzi mi z trudem.

A wszystko to wina AniN. Była tak miła, że zgodziła się wspomóc mój mały projekt (na razie sza) i wysłała anielskie wsparcie. Najwyraźniej po trasie przyplątały się króliki i sowa. Jeden z nich już powędrował na 'leśną' polanę by dotrzymać towarzystwa elfickiej wróżce. 

Aniu - jeszcze raz Ci dziękuję :)

4 komentarze:

  1. Ale cuda ! Bardzo anielsko się u Ciebie zrobiło, ciekawa jestem, co też kombinujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiło się bardzo interesująco! Cóż to za projekt? W króliczkach Ani od jakiegoś czasu jestem zakochana, ale już do mnie jadą, więc nie przechwal poczty, żeby dotarły całe i zdrowe.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no prosze prosze a ja jestem ciekawa co wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się zarumieniłam :) Aniu współpraca z Tobą to czysta przyjemność :) To ja Ci dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Prawy do lewego

Prawych uprasza się o korzystanie z zamieszczonych treści i zdjęć zgodnie z przepisami świata tego, sumieniem i społeczną moralnością. Znaczy, że można zapożyczyć w/w z mojego bloga tylko do celów niekomercyjnych i każdorazowo odsyłając do źródła. Jednocześnie uświadamiam, iż skany szablonów są moją własnością, jednak niektóre treści na nich się znajdujące - nie. Informuję o tym szczerze. Nie ponoszę odpowiedzialności za niewłaściwe wykorzystanie materiałów.

Obserwatorze! Nie bądź statystyczną cyferką na blogowym liczniku. Jeśli jesteś tu po raz pierwszy - napisz coś o sobie. ('Coś' to też 'coś', ale niekoniecznie o to mi chodziło;).