wtorek, 1 września 2015

Kolorowe CANDY tylko dla blogerów

Jakiś czas temu wyzwanie na fejsie zrobiłam, za cel obierając nieliczną ilość lubisiów księgarni decomade.pl i ich nadwyżkę (hehe ;) wolnego czasu zmuszając do pokolorowania obrazka. 

I wrzodów się nabawiłam od tamtej pory, a to za sprawą wyrzutów sumienia. Wszakże nie każda blogerka ma konto na FB, a nawet jeśli to nie nawiedza go regularnie. 

Dlatego postanowiłam przygotować Candy tylko dla tutejszych podglądaczy :))

Zasady w miarę standardowe, nie wymagają wielkiego wysiłku poza:

1. Zlinkowaniem banera Candy na swoim blogu




2. W komentarzu pod tym postem wystarczy odpowiedzieć na pytanie:

Jaki jest Twój ulubiony kolor?

3. Obserwacja mojego bloga nie jest konieczna, chociaż, jak wiadomo w tłumie raźniej stawiać czoła artystycznym wyzwaniom :)

Spośród osób, które spełnią powyższe warunki  w drodze losowania wybiorę jedną która otrzyma kolorowankę Fantazyjne Esy Floresy z wydawnictwa Buchamnn oraz kredki marki Fila z serii Giotto



Jeśli szukacie sposobu na zaleczenie odcisków, które na mózgu pozostawia codzienność, to ta kolorowanka jest dla Was :)




Candy trwa do 20 września, najpóźniej 22 postaram się rozlosować nagrodę :)

* drobnym druczkiem : wysyłka tylko na terenie Polski

42 komentarze:

  1. Zielony!!! Jedynie słuszny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieski to jest mój kolor ( i wszystkie jego odcienie).
    Pozdrawiam i z wielką nadzieją się zapisuję.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony rządzi ! Serdecznie pozdrawiam i czekam z wypiekami na twarzy na wrześniowe losowanie :o))) Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski i wszystkie jego odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ostatnio głęboki granat :)) Idealny, soczysty i bardzo pobudzający do twórczego myślenia.
    Ps. Jest błąd w opisie, konkurs chyba do 20 września, a nie sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, za galopowałam się - już poprawione :) Dzięki

      Usuń
  6. Szary we wszelkich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział :)
    Mój ulubiony kolor to niebieski .
    Banerek widnieje już na moim blogu- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Banerek już wisi, więc mogę zdradzić, że mój ukochany to Royal Blue, czyli błękit królewski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam się do zabawy. Najbardziej lubię kolor niebieski

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kolor do którego dążę w czasie każdych zakupów . To beż , właściwie go nie lubię, wiem że mi w nim nie do twarzy . Lubię czerwony! Podobno wyglądam w nim świetnie !
    Pokolorowałabym !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Moim ulubionym kolorem jest czarny :)
    Baner zamieściłam na moim blogu o tutaj: http://magicznyswiatksiazki.pl/?p=1078
    pozdrawiam serdecznie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. dopisuję się do zabawy.
    Mój ulubiony kolo to błękit.
    Baner umieszczony na blogu http://swiatnitekimaterialow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrzyłam z nieufnością jak taką kolorowankę maluje moja koleżanka może jednak warto spróbować samemu.Zapisuje się do zabawy, baner na moim blogu a ulubiony kolor to turkus. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy ;) Mój ulubiony kolorek to niebieski i czerwony.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kocham i uwielbiam NIEBIESKI :)

    OdpowiedzUsuń
  16. biore udział:) mój kolor, na chwilę obecną (to się zmienia dosyc czesto) to żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio biały..... i we wnętrzach i w ubiorze:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam też do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wbrew pozorom fioletowy to nie mój najulubieńszy kolor, bo jest nim zielony ;-). Miło mi dołączyć do Twojej zabawy, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. turkus zawsze i wszędzie, a najlepiej w towarzystwie mięty i szarości...taka właśnie jest nasza sypialnia, która jest jednocześnie moją pracownią i to tu odmóżdżałabym się przy tej fajowskiej kolorowance ;)))
    Pozdrawiam ciepło,Aśko

    OdpowiedzUsuń
  20. szary, szary, szary....chętnie przygarnę taką kolorowankę, myślę, że to cudny odstresowacz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. granatowy:-)))) kolorowanka jak znalazł na wyciszenie moich skołatanych nerwów, może wtedy mniej się będę darła na domowników w chwilach bezradności, tylko usiądę i zacznę kolorować :-))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój ulubiony kolor...? Oczywiście czarny :-)
    Moim marzeniem jest posiadać taką cudowną książkę...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. witam mój ulubiony kolor to niebieski :-) - oj chciało by się kolorowanki, chciało :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim ulubionym kolorem jest zielony. Chętnie wezmę udział w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Krótkie podsumowanko w połowie zabawy - zdecydowanie prowadzi niebieski. Oczywiście nie ma to wpływu na losowanie, to raczej ciekawostka :)
    Dzięki za udział i wraz z Wami nie mogę doczekać się losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne candy dla mnie :).

    Ja już od paru miesięcy co idę do księgarni, to przeglądam te kolorowanki i niekiedy już się na jakąś zdecyduję i idę do kasy ... ale jednak zawracam i wychodzę bez żadnej ... Ciężki ze mnie przypadek :).

    Do tego uwielbiam kolorować i nieraz się zasmucam, że moje siostrzenice nie bardzo, to lubię, bo bym chętnie z nimi posiedziała hihi :).

    Także zapisuję się i mam cichutka nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu i skończą się moje rozterki ;).

    OdpowiedzUsuń
  27. złoty!!!!! chociaż nie wszystko złoto co się świeci
    Z ogromną przyjemnością zapisuje się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki:)
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fioletowy
    Chętnie zapoluję na kolorowanki.
    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. A moim ulubionym kolorem jest... w sumie to 3 i ciężko mi wybrać 1, niebieski, biały, pudrowy róż... Chociaż czasem po prostu lubię kolor, który akurat poprawia mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja chce to mieć! uwielbiam takie! Biorę udział !
    ulubiony kolor.... hmmmm.... nie wiem wszystkie są piękne, i nie jestem w stanie na to pytanie odpowiedzieć :(
    Baner wisi..... o tu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś tylko niebieski, a teraz beż.
    A dzięki kolorowaniu bardziej odkrywam kolory.

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Uwielbiam kolor niebieski w każdym jego odcieniu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ostatnio ciepły uspakający brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. No właśnie, jak już pisałam od jakiegoś czasu przyglądam się tym kolorowankom i chętnie bym wypróbowała ich działanie na mnie:) jeśli by mnie rzeczywiście relaksowały :) i wciągnęły to pewnie na jednej by się nie skończyło. Szczerze mówiąc nie raz mam ochotę pokolorować zwykłą kolorowankę dziecka i poczuć się jak mała dziewczynka:))) Tym bardziej, że w dzieciństwie je uwielbiałam, ha nawet do nich rozmawiałam podczas kolorowania:) to były takie miłe czasy....
    A zatem spróbuję swojego szczęścia jeśli mogę:)
    Banerek dodałam na blog: http://liona-mojepasje.blogspot.com
    A kolor, jeśli mam wybrać jeden to czerwony i w taki kolor lubię się ubierać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. ooo, super nagroda z wielką chęcią o nią powalczę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ha coś dla mnie :) ostatnio ciągle maluje i mazam, zwłaszcza przygotowując się do pracy, taki zawód a to dodatkowa inspiracja dla moich podopiecznych. Stanę w ogonku zobaczymy co los przyniesie. kolorek ostatnio ulubiony, miętowy. Bo u mnie zmiennie jest.Pozdrawiam, banerek wstawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie przyłączę się do zabawy. Bardzo ciekawa malowanka taka w sam raz dla troszkę starszych dziewczynek. Mój ulubiony kolor to chaberkowy i czerwony. Uwielbiam patrzeć łany zbóż i mieniące się tam maki i chabry. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuje jako Kamira90
    baner wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com

    ulubiony kolor to zielony ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Prawy do lewego

Prawych uprasza się o korzystanie z zamieszczonych treści i zdjęć zgodnie z przepisami świata tego, sumieniem i społeczną moralnością. Znaczy, że można zapożyczyć w/w z mojego bloga tylko do celów niekomercyjnych i każdorazowo odsyłając do źródła. Jednocześnie uświadamiam, iż skany szablonów są moją własnością, jednak niektóre treści na nich się znajdujące - nie. Informuję o tym szczerze. Nie ponoszę odpowiedzialności za niewłaściwe wykorzystanie materiałów.

Obserwatorze! Nie bądź statystyczną cyferką na blogowym liczniku. Jeśli jesteś tu po raz pierwszy - napisz coś o sobie. ('Coś' to też 'coś', ale niekoniecznie o to mi chodziło;).