niedziela, 7 grudnia 2014

Wyniki Candy

Podejrzewam, że bardziej interesują Was wyniki losowania Candy, niż moje kolejne skromne kroki w świecie scrapbooka, czy postępy w wykonaniu bałwana, więc nie będę Was trzymać w niepewności :) 



Zestawy były 2 i zwycięzcy są również w tej samej liczbie. Lista uczestników prezentowała się jak poniżej:


Pierwszy też raz skorzystałam z losowania online, bowiem mój kot odmówił współpracy, a syn (nastolatek) zapodał pełne litości spojrzenie rzucając w moją stronę niewypowiedziane na głos, aczkolwiek jednoznaczne " poważnie?"

Mogłam, więc coś pokićkać, ale z obrazków jasno wynika: Zestaw książka plus dodatki pojadą do Chagi 






Zestaw 2 , czyli kartki i scrpakowe dodatki pojadą do barbaratoja



Obu Paniom gratuluję i proszę o podanie adresów do wysyłki na maila ania.przydasie@gmail.com. 

Dodatkowo dla Chagi mam propozycję, by dała znać jeśli pokusi się o zrecenzowanie, zawłaszcza z przetestowaniem książki. Recenzję zamieszczę na swojej stronie o w dziale  Książki przetestowane oraz na stronie sklepu kierując oczywiście do bloga Chagi oraz zapodam banerek (tu widoczny z oznakowaniem, ale w originale przesyłam bez :))


Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję. Nie smućcie się - w przyszłym miesiącu zrobię kolejne rozdanie i mam nadzieję uruchomić testowanie książek. Będzie więcej szans na zdobycie ciekawych przydasiów :)

7 komentarzy:

  1. Dziękuję losowi za dobrą passę. Przydasie przydadzą bardzo się ;-)
    Gratuluję ci Chaga też jesteś szczęściarą , jak ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super :) bardzo się cieszę i gratuluję Basi. Jutro napiszę mailika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczyny:)
    A tobie Damiudzieki za zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Prawy do lewego

Prawych uprasza się o korzystanie z zamieszczonych treści i zdjęć zgodnie z przepisami świata tego, sumieniem i społeczną moralnością. Znaczy, że można zapożyczyć w/w z mojego bloga tylko do celów niekomercyjnych i każdorazowo odsyłając do źródła. Jednocześnie uświadamiam, iż skany szablonów są moją własnością, jednak niektóre treści na nich się znajdujące - nie. Informuję o tym szczerze. Nie ponoszę odpowiedzialności za niewłaściwe wykorzystanie materiałów.

Obserwatorze! Nie bądź statystyczną cyferką na blogowym liczniku. Jeśli jesteś tu po raz pierwszy - napisz coś o sobie. ('Coś' to też 'coś', ale niekoniecznie o to mi chodziło;).