sobota, 22 listopada 2014

Świąteczne porządki

Raz na jakiś czas warto posprzątać, nie tylko w domu. Postanowiłam nieco pozmieniać ustawienia na blogu, bo już dla mnie samej stał się mniej przejrzysty. Nie mam niestety czasu by zrobić własny szablon, więc posłużę się podanymi na tacy gotowymi rozwiązaniami. Jak mówi stare przysłowie darowanemu koniowi w zęby się nie patrzy. 

Hmm, nie sądzicie, że należałoby pozmieniać te stare przysłowia? Konia niedługo będzie można zobaczyć tylko w zoo. Może jeszcze nie nasze dzieci, ale ich dzieci nie będą rozumiały owego przysłowia. To taka dygresja. 

Wracam do porządkowania. Ale nim to zrobię pozwolę Wam looknąć na niemal zakończone projekty, nad którymi pracuję. 


Śnieżny bałwan w towarzystwie królika, który w ślad za Jackiem Skellington postanowił spróbować sił w nie swoim święcie.Dla tych, co nie wiedzą o co chodzi filmik edukacyjny :))
 

2 komentarze:

  1. Króliczek to w świątecznej odsłonie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym królikiem to długa historia, więc nie na dziś. Ogólnie to ogrodowy królik, ale na razie ogród poszedł w odstawkę

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Prawy do lewego

Prawych uprasza się o korzystanie z zamieszczonych treści i zdjęć zgodnie z przepisami świata tego, sumieniem i społeczną moralnością. Znaczy, że można zapożyczyć w/w z mojego bloga tylko do celów niekomercyjnych i każdorazowo odsyłając do źródła. Jednocześnie uświadamiam, iż skany szablonów są moją własnością, jednak niektóre treści na nich się znajdujące - nie. Informuję o tym szczerze. Nie ponoszę odpowiedzialności za niewłaściwe wykorzystanie materiałów.

Obserwatorze! Nie bądź statystyczną cyferką na blogowym liczniku. Jeśli jesteś tu po raz pierwszy - napisz coś o sobie. ('Coś' to też 'coś', ale niekoniecznie o to mi chodziło;).