niedziela, 23 listopada 2014

CANDY na dobry początek

Nie, nie oszalałam :). Wiem, że zbliża się koniec roku, ale poważnie - przygotowałam Candy zdecydowanie na dobry początek. 

Najwyższy czas się przyznać.

Stałe bywalczynie mojego bloga (co cierpliwsze :)) wiedzą, że uwielbiam książki. Ba nawet prowadzę księgarnię, chociaż skierowaną zdecydowanie do panów. Zajęło mi to sporo czasu, ale w końcu udało mi się uruchomić księgarnię dla pań. 
decomade.pl - rękodzieło, dom i wnętrze oraz ogród to przewodnie tematy. Znajdziecie tu przede wszystkim książki, ale powoli uzupełniam bazę o niezbędne przydasie, innymi słowami wszystko co twórcze umysły lubią i potrzebują najbardziej. Sama uwielbiam odkrywać i poznawać nowe techniki i to właśnie od książek zaczęła się moja pasja. Później znalazłam Was i dzięki Waszym blogom zaczęłam poszerzać swoje horyzonty.

Oczywiście nie zamierzam poprzestać na tym co już jest. W planach mam ściągnięcie książek obcojęzycznych, a jest ich zdecydowanie dużo w różnych językach niż polskich edycji. Kolejny krok to poszerzenie oferty o dodatki i niezbędne produkty, szczególnie takie, które wymieniane są w książkach, dzięki czemu niemal od razu można będzie się zabrać do rękoczynów :).

I właśnie takie, aż 2 zestawy, przygotowałam dziś dla Was. Tak na dobry początek...

Zanim przedstawię warunki uczestnictwa, na zachętę podaje szczegółowy skład zestawów :
Zestaw 1
Książka z serii Tilda pt Dekoracje na Boże Narodzenie a do tego niezbędne przydasie do zrobienia jednej  większej bądź kilu mniejszych, wymienionych w książce, ozdób i zabawek, czyli:

50x40 cm    len z bawełną I
40x30 cm    len z bawełną II
20x30 cm    bawełna RED w groszki drobne
20x20 cm    bawełna RED w serduszka
20x20 cm    bawełna RED w kwiaty
20x10 cm    filc RED
20x20 cm    bawełna RED gładka
20x40 cm    bawełna RED w drobne paski białe
20x40 cm    bawełna WHITE w drobne granatowe paski
30x60 cm    len WHITE
20x20 cm    fizelina cienka biała
20x20 cm    wkład koszulowy biały
20x40 cm    bawełna kratka biało-czerwona
50 cm         taśma rypsowa 1 cm kratka
50 cm         taśma rypsowa 1 cm Red z paskiem
50 cm        sznurek zielony z koralikami
1 szt          guzik drewniany serce
1szt           guzik drewniany księżyc
2 szt          guzik plastik/18 mm/BRĄZ z piaskiem / 2 dziurki
6 szt          guziki Papermania małe zielone w groszki
50g            wypełniacz – 'kulka silikonowa
2 szt          kalka techniczna

Zestaw 2
Daleko mi do scrapbookowej specjalistki, ale zebrałam podstawowy asortyment do przygotowania 2 kartek świątecznych. Układ widoczny na zdjęciach, to jedynie prezentacja elementów (nie są do karnetu przytwierdzone:)). Zwycięzca (on, ona lub ono) zrobi to po swojemu dodając posiadane w domu papiery czy dodatki. Ja podaruję jedynie:


2 karnety 10x15 cm w kolorze czerwonym i zielonym
2 koperty do kompletu
ok 30 różnych scrapków w tym 2x napis Wesołych Świąt, wykonanych  z papierów o różnej gramaturze min. z serii Touch Christmas oraz firmy Cormoran
separatory z pianki i silikonu
2 x materiałowe kokardki firmy Joy
2 x bawełniane sznurki ozdobne ( po 20 cm) 
2 x tasiemki ok 20 cm dł
kilka ozdobnych kryształków



No - mam nadzieję, że ślinka już co poniektórym pociekła, więc czas na zasady. Ogólnie są standardowe i bezbolesne, czyli:
  • Jedna osoba może wygrać jeden zestaw 
  • Pozostawienie komentarza pod tym postem z wyborem zestawu [wymagane]
  • Zamieszczenie na swoim blogu banerka (jest poniżej) i linka o Candy [wymagane]
  • Zarejestrowanie się w sklepie decomade.pl [wymagane]
  • Zaznaczenie zgody na wysyłkę newsletterów (bez obawy - sama nie lubię spamu i takowym też nie obdzielam, ale raz na jakiś czas podeślę Wam info o nowościach i zapowiedziach) [wymagane] 

Obserwowanie bloga nie jest wymagane [choć mile widziane :)]

Złożenie zamówienia nie jest konieczne, ale w razie gdyście znaleźli coś ciekawego, to zapodaję kod  rabatowy, który uprawnia do 10% dodatkowej zniżki na zakupy.






Na zgłoszenie udziału jest czas do 4 grudnia. Ogłoszenie wyników w Mikołajki :) 
Życzę powodzenia






19 komentarzy:

  1. zestaw 1 wygląda apetycznie i chętnie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja piszę się na zestaw drugi.:) I idę spełniać warunki. Pozdrawiam cię, Aniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło było by wygrać zestaw numer 1 :)
    zzyciawyciete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałabym się pokroić za zestaw 1 :) Inne książki z tej serii mam, brakuje mi tylko tej świątecznej. I jeszcze te dodatki... marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudeńka przygotowałaś :) piszę się na zestaw nr 1 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne przydasie. Chętnie się zapiszę na zestaw 1 bo marzyłam o tej książeczce. Chciała bym z dzieciakami robić ozdoby w domu ale wena mnie opuściła. Może ta książka by mi pomogła ją odnaleźć. Baner : http://tesstereczka.blogspot.com/
    Zarejestrowałam się .

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję realizacji kolejnego marzenia :) i życzę powodzenia z nowym asortymentem.
    Chętnie się zapisuję na zestaw nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szyję Tildy lecz czasami brak pomysłów, więc zestaw pierwszy przydałby mi się ogromnie. Niestety nie prowadzę bloga, ale i tak spróbuję :) Marta Waga

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty! Ja staję w kolejce po zestawik nr. 2 . I oczywiście spełniam warunki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warunki spełnione i chęć ogromna na zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no super ... Gratuluję tej księgarni -warto iść za marzeniami.chętnie przygarnęłabym zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jaka cudna książka - więc staję po zestaw numer 1. Idę spełniać warunki. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieknie ślinka, cieknie... :)
    Gratuluje powstania takiego cudnego i twórczego miejsca:)
    Chętni zaopiekuję się zestawem nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym wziąć udział w losowaniu drugiego zestawu , 2 dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie przygarnę zestaw drugi, już się zarejestrowałem, zaraz dodam banerek.

    Pozdrawiam ")

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie bym przygarnęła zestaw pierwszy, same cudeńka ;)
    zarejestrowałam się jako sopfia.b2@gmail.com
    a banerek na blogu http://diyzosi.blogspot.com/
    w ostatniej chwili się dowiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam :) mam nadzieję,że jeszcze zdąrze się ustawić w kolejce :)
    z wielką chęcią bym przygarneła zestaw 1 :) Banerek wisi u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam Aneta z http://anett-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie warunki spełniłam, i ustawiam się w kolejce po zestaw nr 1 :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Prawy do lewego

Prawych uprasza się o korzystanie z zamieszczonych treści i zdjęć zgodnie z przepisami świata tego, sumieniem i społeczną moralnością. Znaczy, że można zapożyczyć w/w z mojego bloga tylko do celów niekomercyjnych i każdorazowo odsyłając do źródła. Jednocześnie uświadamiam, iż skany szablonów są moją własnością, jednak niektóre treści na nich się znajdujące - nie. Informuję o tym szczerze. Nie ponoszę odpowiedzialności za niewłaściwe wykorzystanie materiałów.

Obserwatorze! Nie bądź statystyczną cyferką na blogowym liczniku. Jeśli jesteś tu po raz pierwszy - napisz coś o sobie. ('Coś' to też 'coś', ale niekoniecznie o to mi chodziło;).