poniedziałek, 4 lutego 2013

Stół dla twórczych dusz w Tchibo

Jeśli jeszcze nie zaglądaliście na stronę amatorów dobrej kawy, to zachęcam. W jednej z bieżących kolekcji znajdziecie mnóstwo różności do małych (i nie tylko) wnętrz. Jednak z mojego punktu widzenia najciekawszy jest Stół dla twórczych dusz. Dużo półeczek, szufladek i schowków - w sam do tworzenia niezwykłych dekoracji,własnej biżuterii i innych drobiazgów. 

Zdjęcie pochodzi ze strony www.tchibo.pl

Jak wynika z prezentowanych wymiarów, stół nie zajmuje dużo miejsca, a z pewnością wiele można w nim przechować.
 Na stronie Tchibo znajdziecie więcej zdjęć.

1 komentarz:

  1. Też mam kota na punkcie kota, zwłaszcza mojego. Obłędne zakupy, szczególnie kot skrzypek mnie powalił na kolana.:)Dziękuję za odwiedziny u mnie i za gratulacje.:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Prawy do lewego

Prawych uprasza się o korzystanie z zamieszczonych treści i zdjęć zgodnie z przepisami świata tego, sumieniem i społeczną moralnością. Znaczy, że można zapożyczyć w/w z mojego bloga tylko do celów niekomercyjnych i każdorazowo odsyłając do źródła. Jednocześnie uświadamiam, iż skany szablonów są moją własnością, jednak niektóre treści na nich się znajdujące - nie. Informuję o tym szczerze. Nie ponoszę odpowiedzialności za niewłaściwe wykorzystanie materiałów.

Obserwatorze! Nie bądź statystyczną cyferką na blogowym liczniku. Jeśli jesteś tu po raz pierwszy - napisz coś o sobie. ('Coś' to też 'coś', ale niekoniecznie o to mi chodziło;).