wtorek, 19 marca 2013

Aż miło popatrzeć...

Za oknem śnieżek i zwyczajna rzeczywistość. W moim przypadku szare, zapyziałe magazyny przy ul. Kolejowej; zastygłe w bezruchu żurawie górujące nad kolejnymi, powstającymi maszkaronami mającymi oszpecić to i tak bezkształtne miasto.Gdy tak patrzę zdaje się, że to normalne, że taki jest efekt ludzkiej działalności - bądź co bądź wyobraźnia jest czymś co prześladuje ograniczone grupy ludzi (np moich czytelników :)). Sądziłam, że prócz resztek sztuki pozostawionych przez naszych przodków, wszędzie jest tak samo.
Z pomocą przyszedł mi ten gość, z którym dzielę radości i smutki życia. Przekonał, że nie wszytko w Facebooku jest okropne, a nawet kilka stron na nim prezentowanych przypadnie mi prawdopodobnie do gustu. Miał rację...

W ten paskudnie, ponownie zimowy poranek, podzielę się z Wami kilkoma inspirującymi stronkami z FB, których zdjęcia często zapierają dech w piersiach i dodają kolorów codzienności :) Jeśli jeszcze na nie nie trafiliście to zachęcam.

design-dautore.com


Living Space


House Doctor
Handmade with love
Wszystkie zdjęcia pochodzą z wymienionych powyżej stron. Za każdym razem jak pojawia się na nich nowy post, w sercu robi mi się cieplej :)

Jeśli macie macie swoje ulubione strony, które działają pozytywnie na psyche podzielcie się nimi w komentarzu. Inspiracji nigdy dość :)

9 komentarzy:

  1. świetne inspiracje jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko szkoda ze nie moje , buuuuuuuuu ;(. A tak w ogóle to cześć K jak Książka. A może dodatkowo K...tarzyna, K....rystyna, K...arolina?? I z ciekawości, jakiegoś scince-fiction nie planujesz zrecenzować w najbliższym czasie??

      Promyku - jeśli się nie znacie z K, to Cię zachęcam - fajne recki dziewczyna pisze :))

      Usuń
  2. Rzeczywiście, robią wrażenie. Nie tylko treść jest inspirująca, ale i forma zdjęć. Niestety, nie podam ci żadnych stron, bowiem, jak niektórzy twierdzą, nie istnieję (czyt. nie mam konta na Facebooku).

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kot...chce tego kota! :D

    hehe ja jak Promyk konta na fb nie posiadam :) to prawie jak nie istnienie czasami bo teraz wszędzie odnośniki do fb ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cudne.pl (wszystko co cudne), Stylowi (ostatnio na czasie), Fototapety by pixers.pl (fantastyczne) i Nasze Tatuaże (to co tygryski lubią najbardziej :)

      Usuń
  5. Zgryzota mnie ogrania za każdym razem jak dodają jakieś nowe fotki. Ja za oknem mam dwupasmówkę, obok znów jakiś blok budują przy zastosowaniu minimum wyobraźni i zerowym guście.

    Co do FB, to musiałam się na nim narodzić, gdyż powierzono mi prowadzenie strony sklepu (na szczęście zbyłam to prawo na kolegę :)). Co by nie mówić, to lepsze niż gazeta jest - aktualności z ulubionych stron dostaję. Gdyby mnie jeszcze tylko nie spamowali reklamami;(.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje:) To pierwsza jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne inspiracje! Naprawde dodają kolorów codzienności :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Prawy do lewego

Prawych uprasza się o korzystanie z zamieszczonych treści i zdjęć zgodnie z przepisami świata tego, sumieniem i społeczną moralnością. Znaczy, że można zapożyczyć w/w z mojego bloga tylko do celów niekomercyjnych i każdorazowo odsyłając do źródła. Jednocześnie uświadamiam, iż skany szablonów są moją własnością, jednak niektóre treści na nich się znajdujące - nie. Informuję o tym szczerze. Nie ponoszę odpowiedzialności za niewłaściwe wykorzystanie materiałów.

Obserwatorze! Nie bądź statystyczną cyferką na blogowym liczniku. Jeśli jesteś tu po raz pierwszy - napisz coś o sobie. ('Coś' to też 'coś', ale niekoniecznie o to mi chodziło;).